Kokkuvõte kahest liikurist.

y6to3rlsl2do.jpg
kvduarm0rv32.jpg

Peale mitut kuud on siis aeg kokkuvõtlikult öelda mis ma arvan ning mis on plussid ning miinused elektri tõukerataste kohapealt.

Igal juhul on need head liiklusvahendid.

Küsimusi nii tänaval kui kui siin on olnud mitmeid seega on lihtsam natukene kirjutada kui igaleühele siin küsimustele vastama hakata.

Suurem kokkuvõtlik artikkel on DIGI Ajakirjas tehtud ka teiste testijate poolt.

Testis olnud masinad (popimad 2 tk)
1- Xiaomi M365 (turuhind 390-500€)
2- Gpad Joyride (turuhind 799€)
Läbisõit kummalgi 500+ KM

Alustame - Xiaomi M365-ga, Tallinna liikluses popima elektrilise tõukerattaga.

Hea-
*Odavama- või siis keskmise otsa nn Elektri liikur mille tippkiirus on 25km/h, reaalsuses kohati +-2km/h
Kiire laadimisaeg - 4H
Kerge tassimiseks
Alarm liigutamisel, hea poeskäigul, annab nii bluetoothi kui ka kohalikult teada kui keegi puutub, saab piduri peale panna ja lukustada et keegi teine isegi varguse puhul ei ole võimeline lahti muukima.
*2 Liikumiskiirust
Standard- 25kmh
Eco- 18kmh
*Regeneratiivne pidurdamine, 3 sätet, low, medium, strong
(annab natukene energiat tagasi nii mäest laskumisel kui ka pidurdamisel mootoriga)
*Keskmine ühe laadimisega saadav distants- 16-18km
*Kandevõime - kuni 100 kilo.
*Esiratta vedu, omaette pluss ja miinus.
*Ketaspidur

Halb-
*Päris ausalt on rehvid ühed päris hiina juustud.
Vahetamine on kole tegemine koduste vahenditega lausa päris korralik kadalipp.
*Rehvid lähevad kiirelt katki kui ei ole tõesõna "väga" ettevaatlik. (hawaii expressi rattamehaanikud viskasid isegi käega rehvivahetusele ja lõpptulemusena pidi 3 keskmise mõistmisega meest seda peale lükkama koos korralike tööriistadega.
*OSTA KINDLASTI täis kummist kärgrehvid!!!, teed endale suure teene.
*Aku laadimise pordi kate on kohati põikpäine ja lendab tuule käes, vajab korralikku surumist et saada kinni.

Teine masin - GPAD JOYRIDE

Hea-
*Tagavedu
*35+ km/h liikumiskiirus (39-45kmh kohati isegi kätte saadud)
*140kg kandevõime
*Esi- ja taguamordid
*40 KM Sõiduulatus
*3 käiku (kiiruse sätet)
18/25/35kmh
*Head ja vastupidavad rehvid
*Iste on pakendis kaasas. (sellest lähemalt edasises jutus)
*Pehme, Mugav, Kiire sõit.
*Korralikud esi ja tagutuled.
*Ketaspidur

Halb-
*Hind
*Pikk aku laadimise aeg - 7H (40v 1,2A)
*Krigiseb kohati
*Suurema kiiruse juures kaob jalakäia eesõigus, oled juba mootorsõiduki juhtidega samal tasemel.
*Suure kiiruse juures kukkumine on väga, ning ma kordan, VÄGA VALUS! - läbikäidud teema omal nahal.
*Istet kasutades ning suurel kiirusel liikumisel eeldab sõiduk juba registreerimist ning numbrimärki. (päris totter vaatepilt)

Seega see on siis kokkuvõtlik vaade nende kahe populaarse elektri tõukeratta "tõuksi" kohta.

Siin ka hoiatus ja ka nõuanne hetke omanikele kui ka uudistejatele. Liiklus eeskirja lugemine oleks kindlasti kasulik, reeglitega kursis olemine.
NING KIIVER PÄHE! - Olen juba 2 hoiatust saanud nende kahe isendiga liigeldes.
Vihmas sõita on ka võimalik, kuid ole ka ettevaatlik.

Sign In or Register to comment.